Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen vanzelfsprekend ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat een artikel tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan melding bij ons te maken. Valt het gebrek binnen de garantie, dan dragen wij kosteloos zorg voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal verloopt zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@passievoorstickers.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR‑platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om deze via dit platform te deponeren.

Passie voor Stickers
Anskarstraat 5
3962 DL Wijk bij Duurstede
Info@passievoorstickers.nl
Tel: 0621496727 maandag tot vrijdag savonds tussen 18:00 en 21:00 uur 
                            Weekend  van 9:00 tot 21:00 uur
KvK-nummer: 61887706
Btw-identificatienummer: NL001994471B72
Bankgegevens
Naam bank: ABN Amro te Wijk bij Duurstede
Naam: Passie voor Stickers
IBAN: NL73ABNA0516164473
BIC: ABNANL2A

© 2014 - 2025 Passie voor Stickers | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel